Strategia

"Marketing nie jest walką na wyroby – jest walką na percepcje"

Zaufali nam

Wyobraź sobie ruchliwe przejście podziemne w Waszyngtonie i grającego w nim skrzypka. W ciągu 45 minut mija go 1097 osób. 20 z nich decyduje się wrzucić mu "drobniaka" w podziękowaniu za uprzyjemnienie dnia. Skrzypek łącznie zarabia 32$. Każdego z "słuchaczy" koncert kosztował średnio 2 centy.

A teraz fakty. Tym skrzypkiem był Joshua Bell. Grał na wartych 3.5 miliona $ Stradivariusach. 2 dni wcześniej zagrał koncert w Boston Theater. Średnia cena biletu wynosiła 100$.

Jak sprawić, by za ten sam produkt ludzie płacili 100$ zamiast 2 centy?

Jaką wartość otrzymasz od nas?

Czy masz do opowiedzenia historię, która poruszy ludzi?

W długofalowym podejściu do komunikacji kluczową rolę odgrywa strategia marki oraz strategia komunikacji. Ich stworzenie pozwala na konkretne i spójne zdefiniowanie “czegoś”, co ma nie tyle zaistnieć w percepcji odbiorców, co zawładnąć nią.

Strategia to zaczyn z którego narodzić się ma opowieść o Twojej marce, w którą będą chcieli zaangażować się ludzie.

Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niemal każda kategoria produktów ulega tak zróżnicowanym podziałom? Dlaczego w najzwyklejszym sklepie znajdziesz wodę mineralną dla dzieci, dla sportowców, dla matek w ciąży, do wytrawnego obiadu, albo na niedyspozycje żołądkowe?

Wybór wiarygodnego wyróżnika i wykorzystanie go do aktywizacji to jedyna droga do wiarygodnego spozycjonowania marki. Nie jesteś pierwszy na swoim rynku? Zbuduj taki, na którym będziesz.

Spójność i konsekwencja w realizacji obranej strategii dają szanse na realne wyróżnienie marki w wymagającym otoczeniu konkurencyjnym i nadanie jej wartości za które klienci będą gotowi płacić.

Komunikacja prowadzona bez precyzyjnej strategii marki, to próba bicia rekordu codziennie w innej dyscyplinie sportu. Niekonsekwentne i chaotyczne marki mogą być słyszalne, ale nie będą zapamiętane, zginą pośród szumu komunikacyjnego.

Czym dokładnie się zajmujemy?

Nasze dotychczasowe doświadczenia pozwoliły na wypracowanie skutecznego procesu budowy strategii, w którym wspólnie z przedstawicielami marki przechodzimy przez następujące etapy:

  • Analizy wewnętrznej
  • Analizy konkurencji
  • Analizy grup docelowych
  • Wskazanie USP
  • Rozwinięcie Brand Story
  • Rozwinięcie wyróżnika na wszystkich płaszczyznach strategii
  • Przygotowanie wytycznych operacyjnych dla poszczególnych kanałów online

Porozmawiajmy o współpracy

Możesz też zadzwonić pod nr +48 737 138 848
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego powyżej adresu e-mail lub numeru telefonu przez NL GROUP z siedzibą w Częstochowie w celu kontaktu bezpośredniego.

 

Ciekawy? Czytaj dalej

Zobacz nasze "strategiczne shorty":

Szybki kontakt:
Agnieszka Nawrot
+48 737 138 848
[email protected]

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.